Friday, February 8, 2013

Bestemor og Barnebarn



This story is a direct translation to Norwegian from English, if you would like to read the original english version that was written by Gary press this link Grandmother and Grandchild. This story was translated to Norwegian by Nina. Dette er en direkte oversetting av en historie skrevet av Gary for vår søster blog i USA, for den engelske orginalen trykk på lenken Grandmother and Grandchild. Denne historien er oversatt til Norsk av Nina.

Dette må være en av de sterkeste spøkelses eller sjelevandrings historier som jeg har hørt i mitt liv, dette ble medelt meg av en dame som jeg arbeidet med endel år tilbake. Jeg fant dette spesielt interessant ettersom hun som jeg kjente som en svært jordnær, religiøs og velutdannet dame ikke overhode trodde på det paranormale.

I følge henne når du døde forlot din sjel kroppen og for direkte til himmelen, det var derved ingen rom for tvil om at det var umulig for spøkelser og sjeler å gå igjen på vår jord. Tross dette var hun varmhjertet og viste ingen nag til de som var av en annen oppfattning. Hun trodde simpelten ikke på søkelser, gjengangere eller noe i den duren.

En dag mens vi var på arbeide ba hun meg om å få snakke privat. Vi for utenfor for å snakke, hun var blek som snø i det hun begynte å fortelle det hun hadde opplevd. Hennes svigerinne var akkurat i ferd med å ha en hjemmefødsel, svigerinnen valgte dette slik at hennes mor som var døende av kreft kunne være der ved fødselen.  

Tross de beste ønsker og intensjoner døde hennes mor en time før Jordmoren tok i mot den nyføtte. Det som skjedde like etter fødselen var noe min arbeidskollega ikke kunne forklare. Jordmoren var akkurat ferdig med å vaske og klargjøre spebarnet som nå var plassert i krybben. Alle var tilstede og overværte den nyfødte.

Det var da hun så opp og så en lilla tåke som for fra den yttre enden av det ene tak hjørner, fløt over rundt om i rommet før den svevde i lav høyde over barnet i krybben. Der var tåken i to-tre minutters tid før den for tilbake til det samme tak hjørnet tåken først hadde komme ifra, forsvant like fort som det hadde kommet og ble ikke sett igjen

Damen spurte meg hva jeg trodde om dette virkelig kunne vært barnets bestemor som holdt seg der en sistegang i form av denne lilla tåken som var innom for å observere hennes nyfødte barnebar før hun forlot vår verden til det neste. Jeg fortalte henne at jeg var helt sikker på at dette måtte ha vært barnets bestemor som var innom før hun forlot vår Jord. Hun smilte og gikk inn igjen for å forsette dagens arbeide. Senere den samme dagen fortalte hun meg at hun nå er en sann troende på liv etter døden.

---------------------------------------------------------- 
Remember to check out our Paranormal Corner Online Store and if you have story you would like us to look into for posting in our blog contact us at waikikiblogboi@gmail.com
------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment